11 juni 2014

Flyttdagen förbi, nu återstår det roliga

Mjo, vi flyttade möbler igår och har sovit första natten i nya bostaden. Det var tungt. Det är tungt. Men hej, titta här. En DISKMASKIN. De allra flesta tänker nu säkert att jo, och vad med det då? Men vi tänker vi har en diskmaskin hemma! Vi behöver inte diska mera, aldrig mera bråka om vems tur det är! Aldrig stå där med trötta fötter och gnugga kärl!
Nu har jag druckit kaffe, ätit smörgåsar och ska börja packa upp lite sakta. Känner att kroppen inte riktigt hängt med, det värker överallt och jag var så hungrig inatt att jag hade svårt att sova. Jag är aldrig annars hungrig på natten. Helt slutkörd är jag... Men jag har heller ingen som piskar på mig, så jag ska göra allt i lugn takt. Ikväll när T kommer ska vi skruva ihop sängen och hoppas den hållit genom flytten.
Åh, förresten. Jag är så tacksam över att våra familjer ställt upp och hjälpt oss. Helt ofattbart att vi har så härligt folk i vår närhet! Det löpte allt så smidigt och alla var så flexibla. Kärlek till dom alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar